23 Temmuz 2012 Pazartesi

LENANIN DAR SULU AMCIĞI

SIYIR AT O ELBİSEYİ ÜSTÜNDEN

YALARIM O LOKUM GİBİ TÜYSÜZ AMCIĞI

O POZİSYONDA HEM AMINA SOKARIM HEM GÖTÜNE

OFF NE GÜZEL AÇILMIŞ AMININ DUDAKLARI

AYIRIP BACAKLARINI GİREYİM Mİ ARKADAN

PARMAKLARIM O TOMBUL AMCIĞINI


OTUR ORAYA AYIR BACAKLARINI GÖSTER YARIĞINI BANA

YARRAĞIMIN BAŞINI SÜRTÜTTÜRÜCEM AMININ KIVRIMLARINA

OFF ADAMI KUDRTURSUN KIZIM SEN

KAL ÖYLE YANAŞIP KÖKLÜYCEM ŞİMDİ

GÖTTEN BASSAM BU POZİSYONDA

HİÇ SİKİLMEMİŞ GİBİ AMCIĞIN

KALDIR AZCIK BACAĞINI GÖSTER PEMBE DELİĞİNİ

EMERİM TAM ÖYLE DURURKEN

SİKERİM MEMELERİNİN ARASINI

ACIMADAN KÖKLERİM O DARACIK BÜZÜĞÜNÜ

AYRILMIŞ DUDAKLARI SİKİLMEYİ BEKLİYO

Bİ AMCIK BU KADAR MI DAR VE SIKI OLUR YAA KUDURDUM


SİKTİR BANA ONU

VER O AMCIĞI BANA

AÇ BACAKLARINI GELİYORUM

YARAĞIMI AĞZINA VERİP AMINI AVUÇLUYCAM

AMININ DUDAKLARINA ATTIRICAM AYIRRR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder